☯♡☯♡.♀:.@.*~*☺666**☼:@1♥. ☼**♫:.▲△.:*~omg@*♂♀☺∞卍☺_.:*~*:.$*$$

********************______________________

28.06.2007

sorry seems 2 be the hardest work, nei eg meinte word og NEON CLOWNS


Nå fekk eg akkurat kjeft av alenemor13 fordi eg hadde heilt glemt ud å skriva her, men det va litt fordi eg hadde glemt passordet mitt men så fant eg det igjen....

va ein liden tur i montreal og så på neon klovnene te bruce naumann veddu...jysla fine. og litt skumle men videoene va skumlast. så va det ein tjokk tysker så ikkje klarte gå inn i det eine utstillingsrommet for han rolsekoppen bruce hadde lagt veien inn jeli smale....det må vel ver elitistisk kunst, skinny people rule the world and all that! men det stemme ikkje heilt fordi per borten va tjokkas!



hasta la bueno suckers

Ingen kommentarer:

Tags