☯♡☯♡.♀:.@.*~*☺666**☼:@1♥. ☼**♫:.▲△.:*~omg@*♂♀☺∞卍☺_.:*~*:.$*$$

********************______________________

25.09.2008

THE POST ABOUT MIKAéL

One of my best friends are comming to Bergen for the Weekend! Its Mikaél, and this is the post about him.

This is how he looks like; QT, RITE?

He attends the National Academy of the arts in Oslo, where he does stuff like this:


'Laser Kid'
(sketch young and doubtful)



'Druid'
(sketch young and doubtful)


'Give up on your life unlived and become undead'
(performance)



'untitled' (hurting)
photography



'To contain a sense of self'
(from the exhibit with the same name. blacklight, fluorescent paint, timer)
for gif. press here:


'Dreaming XXX'
mantra spa e-mail accident




this is what we look like 2gtr:



mikaél; if I didnt already had found the love of my life, and if you werent gay... oh well. u gottit!

c u tmrrw!

check out all his stuff here:

10 kommentarer:

Anonym sa...

wow. he looks like a really kool guy. check out his flickr. he does other stuff too

martemjau sa...

du skjønner hva du har gjort nå, marthe? hver jævla gang du får besøk i bergen må du lage sånne her blogg-innlegg

Unknown sa...

hah! lett! ikke som om jeg får besøk så jævla ofte lizzom.. :)

martemjau sa...

hahaha, i sure know that feeling ;)

men nå kan jeg ikke mobbe deg mer, for etter 2 år kommer du endelig på besøk. hehe

Unknown sa...

kanskje vi skal snakke om det som faktisk er tema her; MEG! -mikael-

andy hotpants sa...

hei mikael

BJØRNAR sa...

mikael- du er en orntli tøffing :)

Anonym sa...

hei mikael!marte jeg kommer jo til bergen neste uke, du får begynne forberedelsene til en post! ingebling

martemjau sa...

jeg gidder ikke snakke om andre enn meg og deg. men jeg liker mikael ogsaa

Anonym sa...

herregud. jeg sa ikke det (lie.)

liker deg ogsaa

Tags