☯♡☯♡.♀:.@.*~*☺666**☼:@1♥. ☼**♫:.▲△.:*~omg@*♂♀☺∞卍☺_.:*~*:.$*$$

********************______________________

26.09.2007

Patterson Beckwith/Art club 2000

...er en New York-basert fotograf, som hadde selvpresentasjon på skolen min forrige uke. Noe av de siste jeg fikk med meg før jeg havna på sykehuset. Patterson er godt kjent over hele Nord America og Europa. Han er nå lærer på Otis College of Art and Design i L.A. og på Cooper Union N.Y. Han har organisert seminarer med titler som "How to dress for success in the artworld" (feat. en art-star makeover) og "Cooking for art-stars".

Cloe vanner plantene sine for P. Beckwith

P. B. icenesetter seg selv som/kopierer et foto av, Cindy Sherman.

Beckwith var også med i Art Club 2000, formet i 1992 i samarbeid med Colin de Land. Art Club 2000 var en gruppe av syv unge (19-ish) kunststudenter fra Cooper Union som samarbeidet om prosjekter hovedskalig rundt fotografi/skulptur, hvor de etterforsket og gravde frem "møkk" fra systemer og institusjoner inkludert; the Gap, Ikea, New York Real Estate og fashion.


Art Club 2000. Untitled. (video interviews with Artist on the year 1970). 1997

De fotoene jeg liker best fra Art Club 2000, var veldig små, så u better checkitout yrself på
www.pattersonbeckwith.com


Ok. Goodnite Ya'll. Gidder ikke skrive alt det er her på Engelsk også. Sjekk forresten ut en ny street-style side fra Oslo, søte små piker som har den. De har allerede stoppa både Natalie og Pål på gata, hvilket lyder bra.

Ingen kommentarer:

Tags